وبلاگ

آخرین اخبار سایت

امروزه به طور گسترده، آنچه که می بینیم، تلاش سطحی برای ایجاد یک برند است. ونتیجه آن چیزی است که می توان انتظارش را داشت: چشم انداز سطحی و فاقد انگیزه. کلمات مالی انفعالی مانند "تجربه"، "نظم و انضباط" و "قابل اعتماد" فراوان است و اغلب در شرکت ها به جای یکدیگر استفاده می شود...

به گمانم بازاریابی و اتخاذ روش درست برای موفقیت در بازار، از دو بخش کاملاً مجزا تشکیل شده است. یکی قوانین محض برگرفته از تحلیل منطقی و حل معادلات مشخص و دیگری یک دیوانگی و سرگشتگی جنون وار در میان تمام گزینه های قابل درک. ...

اکنون که وارددنیای پرتلاطم جدیدبایک اقتصادنوظهور می شویم،جنگ های بازاریابی نه لزوماً توسط "مدیران آکادمیک" بلکه بدست "متفکران و هنرمندان بازار"، اداره می شود که راه و روش دستیابی به فکر و احساس مشتریان را بلد باشند.آنها امروز با مشتریان خود زندگی می کنند و نفس می کشند و خواسته های آنان را در قالب خلاقیت، نوآوری و برنامه ریزی های منضبط خود جای می دهند...

جستجو